snowboard

kikade in på boardstore.se och klickade hem lite saker..
Nätshopping är farligt för mig har jag märkt!
Men denna gång är det verkligen nånting väl unnat som jag spenderat pengar på.

Jag klickade hem 2 par snowboardbyxor, 2 mössor och ett par googles..
Tanken är att jag ska prova dem här hemma och sedan förhoppningsvis välja ett par att behålla och alltså skicka tillbaka det andra paret..
Hoppas att det blir så... och att jag inte ÄLSKAR båda byxorna och behåller dem båda..
De var i och för sig inte så himla dyra så vi får se hur det blir..
Leveranstiden är mellan 3-5 dagar så jag hoppas att jag får paketet innan helgen..
för då ska nämligen vi dra till kåbdalis hade vi tänkt!!

Hoppas jag får paketet och att det blir kanonväder till helgen!!



hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback