rock n roll

Yes! Ikväll blir det show, middag och hotellövernattning på havsbadet!
Skjutsen kommer och hämtar oss om 15 minuter.
Allting är packat och tagget är på! Jag ska vara nykter men jag är jääkligt taggad och det kommer bli himla kul ikväll!!

Imorgon kommer farsgubben och hämtar upp oss på havsbadet efter att vi har ätit hotellfrukost..
Sen drar vi vidare med Ärobert till Kåbdalis och åker bräda!!!

Jag har inte fått någon avi att hämta ut mitt paket från boardstore! FUCK. men jag är glad ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Sassa

Ja, vi får väl se om det är du som har turen att komma och fika med Lillkråkan. Inte för att jag gillade din gissning bäst, direkt. Vill gärna att h♥n kommer något tidigare än så ;)



Förresten, varit förbi ditt uthämtningsställe? Det kan ju hända att de fått in paketet utan att hunnit avisera dig?



Hoppas ni får kul ikväll, gullet!

Postat av: Mamma

Jag fick skratta när jag kom hem OCKSÅ...sminket rann i strida strömmar:):)

2010-11-20 @ 08:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback