farsgubbens dag!

Imorse gick gubben ner på coop och handlade frukost åt oss..
Lingongrova, gurka, fil, godmorgon juice, oboy.. Mmmm mumma!!

Sen kilade vi ner till farsgubben och farsdags firade och fikade.
När jag och Robert var i Luleå igår så passade jag på att köpa en farsdags present på Åhlens.
Om man handlade för 500 spänn i helgen så fick man en värdecheck på 100kr..
Det erbjudandet nappade jag på :)
Handlade alltså lite andra grejjer också..
Bland annat 2 julklappar!!
Känns skönt att ha börjat inhandla julklapparna redan nu!!

Som sagt blev det träning på korpen idag och efter det kom Robert och hämtade upp mig och vi åkte ut till Munksund och farsdag-firade Roberts pappa.

Nu ska vi se lite HarryPotter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback