bäst helg

så fruktansvärt rolig denna helg har varit!!
Måste tacka Linda Nilsson för det är faktiskt pågrund av och tack vare henne som det till stor del har varit en kanon helg!!

Rock n Roll showen på havsbadet var kanon kul och Linda blev uppvaktad av en av showkillarna.. Vilket gjorde kvällen ännu roligare.
Efter att vi ätit hotellfrukost på lördagmorgonen så kom pappa och hämtade oss.. Han skjutsade mig till coop och jag hämtade ut mitt paket från Boardstore..
Sen tog jag på mig mina nya gula snowboardbrallor, mina nya vita googles och nya vita mössa och drog iväg med gubben till Kåbdalis!! Jättehärligt åkväder och bra backar!!

På vägen hem smsade jag med Linda och gjorde planer för kvällen..

Linda kom hit strax efter åtta och vi drack ett vinglas innan vi sedan gick ner till Bowlingarenan och bowlade en timme..
Sedan drog vi ner på kalles och drack öl resten av kvällen.
Hör och häpna, vi stannade faktiskt till stängning!!
Till och med vakten Mattias tog en bild för att ha bildbevis på att vi faktiskt var ute så länge ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

Fan va söt du är!! Pössss :)) Vi gör om det snart!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback