vet it va ja ska säga

Hemma efter att ha spenderat en underbar helg i Stockholm.
Åkte ner på fredag morgon. Bodde på Årsta Slott, hos Lillans morbror.
På eftermiddagen, efter middagen så åkte jag och Lillan in till stockholm och Hotellet där Gulan och Jocke bodde. Drack lite mousserande vin och drog sedan iväg (jag, lillan, gulan och elin) till Globen.
Direkt när vi kom in där så träffade jag underbara Malin från uppsala. Vi träffades i Bulgarien för 5 år sedan och har hållit kontakten sen dess.. Det är ungefär ett år sedan vi träffades så det var verkligen kul att få träffa henne igen..





Konserten var helt jävla grym!
Lady Gaga bytte kläder hela tiden, allting på scenen byttes ut flera gånger och det spelades upp grymma bildspel lite då och då också..
Saknar ord. Vet it vad jag riktigt ska säga. Men jag är så glad att jag var där och såg henne live. Helt jävla awsome!

Lägger upp alla mina bilder (dålig kvalla pga att jag fotade med min mobil) på www.peaken.pixbox.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback