nygaddad igen

Äntligen har jag fått mig min efterlängtade Uggla!
Min tribal på armen är snart ett minne blott..
Söndag eftermiddag drog vi till Studion och körde konturer och grundskuggning på en Uggla på min överarm.
Vi hann inte köra i nån färg, så eftersom den inte är klar så lägger jag inte upp någon bild.

Känner mig som en helt ny Peaken.. Nygaddad och även fått ny färg i håret!
Frida (svägerskan som är frisör) fick en avbokning igår och jag fick komma och förnya min look.
Nu mer har jag lite rött i luggen! Blev faktiskt positivt överraskad över hur mycket det gick att bleka upp mitt svarta hår.. Kom fram till att det är 4 år sedan jag hade någon annan färg än svart i luggen.
Det är alltså ca 48 färgningar av svart som lyckades blekas upp.
Antar att luggen blev sliten, men idag 13:30 så ska jag tillbaka till salongen och klippa mig!

Imponerande va? :D

 

okej, här syns litegrann av min nya gadd på armen.

men nå mer visar jag inte ännu ;)



Kommentarer
Postat av: Robban

heeeeeeeeeeeeeeeeetjävul ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback