lyckopiller

På lördagen åkte vi (jag och lillan) till söder och träffade min syster + min underbara systerdotter Irma!

Vi har itne träffats sen i julas men Irma var inte blyg för 5öre. Vi hade otroligt roligt.
Hon satt i min knä, tog min telefon och hittade en mycket roligt gömställe att gömma telefonen på.
Hon la ner telefonen  mellan min bröst och sa: Borta!
hahahahaha, sedan DÖK hon ner med handen innanför mitt linne och fiskade upp mobilen.
Hon/vi hade himla kul åt det i säkert 10minuter.
Sedan läste vi hennes nya bok som hon fick av mig i sen födelsedagspresent, busade och myste tills klockan blev 17:30 och vi var tvungen dra till restaurangen London och käka middag med Theres och Evve..

 

Som moster. Linslus. Posar direkt kameran kommer fram

 

Efter middagen gick vi upp på theres och evves hotellrum och förfestade innan vi sedan fortsatte ner till Götakällare.

Var hemma rätt tidigt eftersom vi bodde utanför sthlm och var tvungen åka redan kl 11 för att hinna till Arlanda då flyget gick 14:05.

 

Otroligt trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men så sööt, och stor hon har blivit. :) Hehe, man kan gömma mkt i bysten :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback