väntar på posten

hoppas hoppas men tror inte att jag får mina converse idag..
Skorna blev skickade i måndags och det tar 2-4 dagar innan jag får dem..
Idag är det bara dag 2.. aja, det har snöat inatt så jag kan ändå inte använda dem idag!

Ikväll blir det att fara till Erica och se Greys Anatomy! Längtar som tusan!
Skulle egentligen ha sett det med Marika men då blev det nå strul med hennes schema, så hon jobbar till 21:30 ikväll!

jaaahaappp, jag sitter fortfarande i soffan och myser i morgonrock.
Kändes himla skönt men jag måste nog ta och rycka upp mig och ringa Marielle... vi skulle kanske ta en runda på stan idag..

tjipp

Kommentarer
Postat av: jonna

Greys dag idag igen, fort veckorna går! :P

Postat av: Jonna

Mmm missat ett A, typiskt! :P

2010-03-10 @ 18:05:30
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback