oh happy day

frikkin awsome!

Idag blev biljetterna bokade till Lady Gaga!
Gulan hade köpt 4st så jag och Lillan köper 2 av biljetterna!
Ska bli så galet jevla kul!
Vi kommer att bo gratis hos Lillans morbror.. plus att det är en jäkla massa pite brudds som också bokat biljetter.
Jag, Lillan, Gulan, Elin J, Emma K, Lina, Sanna och Therese! De är bara de vänner jag vet just nu som har fixat biljetter!

Förbajjat skööjjj! Även om jag inte är frälst i Lady Gaga eller lyssnar speciellt mycket på henne så ska det blir himla kul! Hon är ju ändå lite ball ;)


Sen pratade jag tidigare idag med Frida Viksten. Galet längesen vi träffades eller ens pratade i telefon med varandra.. men vi ska i alla fall försöka boka in en utlandsresa i slutet av april tillsammans!
3år sedan någon av oss var utomlands.. (solsemester).. och då var det jag och Frida som åkte till Turkiet 1 vecka för 1500 spänn.. Hoppas på att hitta en billig resa denna gång också !!


Faen så glad jag är idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback