från toppen dag till botten dag

Igår var en helt lysande Onsdag!
Fikade hos Sara på eftermiddagen, sen for jag och Marika till suntan och solade!
En kompis från Arjeplog var här och gaddade sig hos Robert  så jag och Marika drog dit och sa hej en sväng!
Sen drog vi hem och hade hemma-spa. Fotbad, ansiktsmask samt lite manikyr samtidigt som vi såg Greys!
Mycket bra evening! Kan vara behövligt med lite spa ibland! ;)

Dagen idag verkar vara åt det andra hållet!
Vaknade av mig själv 07:20.. Illa... jag ska jobba ikväll och kommer vara astrött!!
Robert på dåligt humör och det smittar självklart över sig på mig!  (absolut inte sur på varandra)
Bara torsdags-dåligt-humör!

Aja, hoppas dagen tar en vändning.. Marika ringer strax och då ska vi in till stan och strosa en sväng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback