delad tur nummer 2 av 3 dena vecka

Jahaapp då var jag hemma på timmar (rast) igen! Börjar om kl 16.
De senaste dagarna har jag varit så hiiimla trött på kvällarna.. gått och lagt mig kring 23:00..
Igår var det samma sak. När jag kom hem 21:00 efter jobbet så hade darling gjort aptitretare; Avokado med italiensk salladskrydda på. (en favorit)
Och i ugnen stod min sena middag,, Potatis och grönsaker! Riktigt smarrigt!
När klockan slog 23:00 och CSI började så gav jag mig fan på att jag skulle försöka hålla mig vaken!
23:10 väckte Robert mig och frågade om jag inte skulle gå och lägga mig istället!! ÄSCH!
sååå det blev en "tidig" kväll igår också! Brukar alltså annars vara vaken till 01 i alla fall!

Nu blir det vila, duschen sen jobb igen till 21:00... tredje kvällen i rad.. och on top of that så börjar jag 06:30 imorgon!
SUCK! men men.. ledig på lördag! Då blir det (om vädret tillåter) att ta med sig termos med varm choklad och mackor ut på isen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback