ändå

Den här veckan ser ut att bli en himlarns bra vecka!
Igår fick jag och Robert hem ett paket från H&M.
En skjorta (till herrn) , en leopardmönstrad kofta (till mig) och en jeans skjorta med puffärm (till mig).
Men tyvärr.. som jag egentligen förstod.. så tog jag jeans skjortan i för liten storlek.. Kunde inte stänga igen den över boobisarna.. Så den får åka tillbaka till H&M..

min nya kofta.

Igår blev även mina Röda converse (som jag vann på tradera) postade.. så jag väntar att få dem imorgon eller torsdag!


en timme ska jag iväg till Öjebyn och hämta Marielle! Hon har åkt från arjeplog idag och ska vara här i piteå hos en kompis till på torsdag! Förhoppningsvis så hinner vi ses imorgon och kanske ta en fika!

2år gammal bild på mig och marielle

Ikväll ska jag och kanske Robert fara till Marika på födelsedags kalas för Leo som fyller 3år idag!


Imorgon fyller Jenny år. Ska ringa och sjunga för henne. Är bjuden dit på Torsdag istället och gratulera henne!

Jennys, då hon var och fikade hos mig då jag fyllde 23.


Sen på Fredag så åker jag och älsklingen till Arjeplog. Det är arjeplogs marknad i helgen och vi ska bo hos Anci.
Stannar där till Söndag!

jag och Anci! höst 07 - Torsdagar = Bastu och öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback