mojj mojj

Den här dagen tar visst aldrig slut.
Jag kan inte säga att jag är trött, men jag trodde att klockan var mer.
Har hunnit vara på studion och surrat/varit stöd åt min arbetskamrat
Linda som tatuerades för första gången. Och inte blev det en liten piece heller.. Hela vänstra sidan av ryggen är nu prydd med 21st stjärnor. Mycket tjusigt!
Duktig som fan var och också. Rörde inte en enda min under hela sittningen.  Eloge tilll dig Linda!

Har egentligen inte gjort så mycket annat på eftermilddagen. För en timme sedan bakade jag en rabarberpaj som snart ska smakas av.

Kommentarer
Postat av: Linda

Pöss på dä o tack!! E så jävla nöjd!!...vill bara gå omkring naken hihi..saknar dig på GH..vi ses..kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback