jag lever

men jag är kraftigt less.
I helgen har jag och Robert flyttat ut ur min lägenhet på Ankarskatavägen.
Nu bor vi 2 veckor hemma hos Britt i Min källare tills vi får flytta in på Nygatan. Cant wait!!!

Idag har jag varit upp på Ortopeden och fått nytt gips samt att jag fått veta att jag blir sjukskriven ytterligare en vecka. Jag ska tydligen ha gipset till 30juni istället för 18juni. 3läkare har kollat på min fraktur (bland annat någon från sunderbyn) men jag vet ännu inte vad de kommit fram till och VARFÖR jag m¨åste ha gipset längre tid än vad de lovade sist. Jag hade i tisdags (då jag var på röntgen 3 vändor) så bra funktion i fingret så jag skulle bara behöva ha gipset till nu på Fredag. De verkade inte hitta något på röntgen Då men Nu har det väl visat sig vara nånting där ändå som gör att jag måste ha gipset längre tid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback