hupp

Drömde inatt att jag gick in i lägenheten på Ankarskatavägen för att försäkra mig om att jag inte lämnat nånting i frysen. Och när jag kom dit så var inte frysen avfrostad. Var tvungen skura upp den fort innan nya hyresgästen flyttade in.
Stressig och jobbig dröm måste jag säga.

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Jonnas födelsedag!!!
Ska dit och fika ikväll/eftermiddag.
Hängde med Jonna i princip hela dagen igår.. eller i alla fall ca 5 timmar.
Jag höll i Enya för första gången (har inte vågat hålla i henne då jag har gipsad arm) och jag sövde henne i mina armar. Hur mysigt som helst! Sen tog vi e n promenad till Annelund och åt bullar hos en kompis till Jonna.

På kvällen beställde vi hem mat från Golden Dragon och fikade samt firade Britt som fyllde 66år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback