härligt

Igår hjälpte Robert mig att duscha håret. Jag fick luta mig över badkarskanten och han skötte resten! Gullgubben!
Efter duschen drog vi till studion och körde i lite färg i mig Uggla! Han är inte riktigt klar än men det tar sig!! ;)



På kvällen cyklade vi ner till Kalles och drack nån öl med Lillan.
Shit vad folk var full! Så full är de aldrig då vi går ut onykter ;P
Vi cyklade i alla fall hem kring 1 och vi var hilmla nöjd med våran uktekväll :D

Som många av mina vänner vet, så sover jag ofta med smink. Jag orkar sällan tvätta bort sminket på kvällen.
Idag sitter sminket kvar nästan precis som jag la det igår. Skulle nästan kunna dra ut påpuben idag igen ;P

Är bara gooooode svullen efter en kraftigt god natts hård sömn ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit vad snygg ugglan blir! älskar färgerna!!!!

Postat av: Linda

Ååå va snygg den blir!!

2010-06-07 @ 06:26:06
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback