dålig morgon

Helgen har varit lugn och skön innehållande bastu, lättöl, film, måttagning i nya lögenheten samt middag hos Roberts mamma.
Igårkväll hyrde vi och såg Daybreakers. En vampyr-rulle.. skitfilm enligt mig.
Somnade gott strax efter 00 men vaknade imorse och ville absolut INTE kliva upp.
kanske det är sånna här dagar som det är tur att man är sjukskriven och inte måste kliva upp och arbeta.
För jag låg kvar i sängen till klockan slog 12. Då fick jag dåligt samvete.
Men men, det händer inte så ofta att jag "unnar" mig en sån sovmorgon.

Nu är jag pigg och glad!



Bild från midsommar 07 I think.
Idag: inte lika solbrun, längre hår och tribalen är borta! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

du passar riktigt bra i såndär lugg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback