jag

Senaste

Låt du hörde: Ghost - Slash featuring Ian Astbury
Film du såg: Änglar och demoner.
Mat du åt: frukost. hallonfil med banan och jordgubbar.
Kram: Robert

Puss: Robert♥ 

Känslan: hungrig. Sitter just nu med ett äpple i handen
Resa: Var i Kiruna i helgen.
Glädje: Hela tiden. Är ju hundvakt till en liten hundvakt idag
Dröm: Resa utomland
Person du träffade: Lova.
Personen du pratade i telefon med: Britt.
Personen du fick sms av: Emma Karlsson.
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig hänt.
Gången du var utomhus: Precis nyss.. Valpen behövde ut och göra sina behov
Saken du köpte: Mat på Kirunafestivalen.


Allmänt

Ska bli skoj:
Att gå på bio med Robert, Jonna och Peter imorgon.
Ska inte bli skoj att: Bli pank då vi köper stolarna som vi vill ha till det nya matsalsbordet!
Sparar till: möbler, inredning, massor
Pålägg som gäller: avokado och salladskrydda.
Önskar att jag var bättre på: att spara pengar.
Dagens dryck: VATTEN.
Vad saknar du: vet it!
Tre band/artister: Lily Allen, Mustasch, Johnny Cash.


Vad har du gjort idag: Jag och Lova har suttit i gräset på Norrstrand och sett hennes valp och valpen som jag är hundvakt åt, springa omkring och busa.
Brukar du svära mycket: Tyvärr..
Hur tidigt stiger du upp: Olika. Helst 08:30
På helgerna: Brukar vi antingen dricka nån öl och gå ut eller bara vara hemma och mysa.
Vad ska du göra ikväll: Gå ner till badhusparken men EmmaKarlsson, Linda och Rolle (emmas katt) och äta jordgubbar eller melon :)
Hur många timmar sover du per natt: 4-6h eller ca10.
Vem är snyggast i världen: Oj, jag vet inte.
Vad är det för veckodag: Tisdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Lämnade ett uselt förhållande, dejtade Robert i flera månader och blev tillslut tillsammans!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina band-T-shirts (Slash, AC DC, Metallica) som jag köpte på Kirunafestivalen och klippte sönder!

Längd: 159,5cm... Kort som få. Står på tå för att nå golvet
Byter gärna garderob med: Lily Allen:) Jag vill ha hennes klänningar!!!

(hittade bilden på Google)

 


Byxa eller kjol: Kjol.
Senast utlästa bok: Att Älska Som En Porrstjärna - Jenna Jameson
Mitt rum kan beskrivas som: Ett rum med en Dubbelsäng ;)
Mig själv med tre ord (just nu): Blek, glad & lite trött
Jag tränar: Inte alls just nu. Ska köpa gymkort så fort jag får in några slantar på kontot och köpt all inredning som jag vill ha här i lägenheten
Jag ville bli när jag var liten: Ta hand om gamla eller Parkarbetare. En som fick köra omkring med en moppe som hade en gräsklippare med sig jämt.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie Holmgren

Hej sofia! :D Det var längesen vi pratad emen kul att se att du hade en blogg. Den är väldigt kul att läsa tkr jag ;) hihi heido!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback