Söndag

Vilken härligt dag!!!
Jag och Robert åkte ut till hamnen i Munksund där Peter kom och hämtade oss med båt.
Vi åkte ut till Fingermanholmen där Jonna och Enya, samt Jonnas kusin Jeanett med familj var.
Killarna åke vattenskidor och vi tjejer låg på stranden och lapade sol.
Jag hade med min min systemkamera och tog galet mycket kort som jag nu ska lägga upp på fejjan, pixbox, bilddagboken och här :)

Har inte sorterat bilderna ännu men jag måste få lägga upp den här fina bilden på lilla Enya redan nu!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggingen min ;)

2010-07-11 @ 17:51:24
Postat av: mamma

Vilket gulligt foto på gullig tjej!

2010-07-11 @ 21:59:03
Postat av: Jenny

Wow vilket fint foto!! Men då är det ju ett jättefint motiv också:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback