shoppat

Idag när jag och Robert kom hem från Mio så möttes vi av brevbäraren.
Hon frågade mig och inte jag möjligtvis inte hette Sofia.. jajjemensan sa jag
Då hade hon tänkt leverera mitt paket från Queens & Shadows med 88 paletten med skimrande skuggor. (jag har ju redan den med matta skuggor)
Paketet gick inte in genom brevinkastet så hon hade lämnat en uthämtnings avi och tagit med sig paketet ner men som tur var så kom jag hem vid rätt tidpunkt och fick paketet i handen istället!!!
LYCKA

 

Jag är bäst på att ta sneda bilder.. tyvärr


Kommentarer
Postat av: Linda

Jamen de e då vi som ska tacka ;) Lexxan har nog inte haft så kul på länge som när han fått vara hos dig hehe Så bara hojta om du känner abstinensen efter lillgrynet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback