hundvakt idag igen

klockan 8 imorse kom Jim hit med lilla Lexus.
Jag hade hoppats på att lillskiten ville sova en stund men han var pigg och glad och väckte upp Robert som fick kliva upp och busa.
Ca kl 11 åkte jag och Lexus till Britt där vi försökte busa med Nisse. Men det gick inte alls så bra. Nisse är 10 gånger större än Lexus och vill busa, hoppa och leka alldeles för hårt.
Lova kom förbi med hennes valp Juni som är 10 veckor. Dubbelt så stor.
Men dem 2 leker så himla bra tillsammans..
Vi var ute på Norrstrand och busade en timme och de hade görskojj.. Så idag gjorde vi samma sak och efter 1½timme så hoppades vi att de skulle ha slut energi men ICKET..
Vi fick till slut nästan slita dem från varandra..
Nu är vi hemma i lägenheten igen och Lexus ligger i sin koja efter att fått sin mat.
Så nu ska vi sova en stund.
Vem är mest trött.. Lexus eller jag?`I dont know. Jag dör i soffan direkt jag lägger ned huvudet kan jag meddela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback