hon har blommor i sitt hår

 

Önskade att jag hade med mig systemkameran idag

Vi har på förmiddagen varit på duo-spa på Havsbadet.

När jag låg i kurbadet så fick Robert ansiktsbehandling och sedan fick vi relaxa och äta frukt.

Sen bytte vi så jag fick ansiktsbehandling och Robert låg i kurbadet.

Otroligt härligt!

 

Efter det hade vi picknick i badhusparken.

Solen stekte rejält så vi klarade inte av att ligga där så länge.

Så vi åkte hem och tar det lugnt innan vi ska gå ut och äta på restaurang!

 

Vi skulle egentligen ha åkt ner till Arvika festivalen i helgen men det blev för dyrt så Robban hittade på denna överraskning åt mig istället!!

 

LOVE


Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj vilken härlig mysig dag ni har haft alltså! :) Jag har också sett de där duo och funderat på att fara, låter så mysigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback