ukulele

Eftermiddagen blev bättre!
Brorsan gadda sig hos Robert så jag kikade förbi där en sväng, sen gick jag till farmor och hälsade på henne en stund.. När Robert var klar på studion så gick vi till Pentryt och åt. Vegetarisk planka blev det för min del. Himla gott och mättande, orkade bara hälften :/
Efter maten så gick vi in påRamus musikaffären och köpte en Ukulele! haha It's true!
Vi hämtade även Roberts tv från hans lägenhet och stoppade in den här i min lägenhet!!
WOW vilken skillnad på bilden! Jag har ju fått ärva en gammel tv som inte alls har så bra bild som denna 42tums tv!
Kanske blir så att jag börjar se mer på tv nu.. kanske det blir kul :)

Nu sitter älsklingen och stämmer sin Ukulele och det låter förjävligt hahha!
Men det blir nog bättre med tiden

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad? Ukulele?

Postat av: Mamma

Men köp dig en ukulele du också!!! det är ju för underbart! = Ukulele-duo, trallala

2010-01-19 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback