the day

fiiisjutton.. har vandrat på stan hela dagen!
Eller varit inne i stan från öppning till stängning 10-19..
Följde med Robert in till stan när han skule iväg och jobba..
Traskade in hos Lillan och åt frukost med henne, Danne och Frida! (lillans syskon)
Sen vandrade vi en stund på stan.. Sen följde jag med Robert på lite ärenden samt fikade på Kvarters bageriet..
Efter fikat så gick han tillbaka till studion och målade en tavla (eftersom hans första kund inte dök upp)
ÄLSKAR tavlan som han håller på att måla.. I WANT IT!


När han gick till studion så mötte jag upp Lillan och gänget  på stan, sprang en sväng till farmor och hämtade ett par vantar som hon har stickat till mig! Så jag inte fryser om fingrarna i Arjeplog i helgen!
Följde sedan lillan till frissan där jag satt och väntade medan hon klippte sig.
Efter det gav vi upp och gick hem till Lillan och käkade sen lunch och surrade en stund!
Sedan kom jag på vad det var jag hade tänkt köpa på stan.
Så jag traskade iväg ut på stan en vända till.. köpte det jag skulle plus lite till och crashade sedan hos farsgubben!
När klockan började ticka mot 19 så höll jag på att somna i soffan, så jag begav mig hemmåt!
Handlade lite mat på ICA med Britt, sen tog det inte lång stund innan Robert kom hem och var hungrig!

Det blev korv och makaroner...Provade på att steka sojakorv (vilket jag inte ätit på 3-4 år) till mig själv och det var faktiskt helt okej! Smakade absolut inte korv.. tacka fan för det!

Nu ligger jag och Älsklings karln i soffan och jäser..

Det var min dag idag, kära läsare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback