shoppat

herrejevlar vilken shoppingtur det blev idag!
Jag, Marika och Älsklingen gjorde stan osäker idag!
Robert köpte 2jeans, en sjal, en tröja och sett par skor!
Marika fick en pälsmössa samt att jag bjöd dem på fika på Ekbergs!
Jag fick med mig 3 tröjor och ett par punps hem!
Skorna har jag tittat på länge, lagt undan dem men inte köpt dem..
Leopardmönstrade pumps på REA 199:- ..
2herr tröjor från jack & jones, som jag ska sy om till linnen..
samt... äntligen fanns KIZZ tröjan på H&M pojke i min storlek!
Jag är helnöjd! Marika är helnöjd! Och Robert är absolut helnöjd!!!

Vilken bra lördags förmiddag!!!



har inte knäppt kort på de 2 tröjorna från jack&jones..
blir väl nån bild senare när jag piffat till dem lite ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

KLockrena skor!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback