satt upp ett mål

Johnny Cash har fått lite färg i ansiktet idag!
Jag bestämde mig för att ägna denna dag till att fortsätta måla på Cash väggen.. Tanken var att jag skulle göra klart allt mellangrått.. men det är gooode mycket. Mycket pill och smått..
Jag klev upp när älsklingen for till studion kring halv tio, sen somnade jag på soffan till kl12..
Det går bäst att måla i dagsljus men redan kl 14 så började det mörkna.. Så jag tog en paus.. Nu ska jag strax börja om och behöver då ta hjälp av OH ljuset! Min snygga taklampa här i vardagsrummet ger inte så himla bra ljus.. men snygg är det i alla fall! :)
Nu har jag satt upp ett mål.. Att vara klar med väggmålningen nästa vecka!
Om jag har tur så hjälper Robert till litegrann också =D

Älsklingen ska sova hemma hos sig inatt så jag ringde och bad Lillan sova här inatt med mig!
Hon tar även med sig sin lilla kissebäbis!!

Nu måste jag städa undan lite innan jag börjar måla och invänta att Lillan och kissen kommer hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback