seg

I sovrummet står det på min gammeldags termometer att det är -19, medan det i köket på min digitala termometer står -12,5grader.. Hmm.. Jag antar att det är cirka -15,5 idag ute! Inte illa!
Skulle vilja gå ut på en promenad, men jag måste nog ta tag i städning och disk först.. plocka upp efter gubben ;)
Helgen i Arjeplog var himla kul, men nog känns det skönt att vara hemma nu! =)

Håller på att ladda upp bilder på
www.peaken.pixbox.se nu, men det går sakta! Kanske uppladdningen är klar ikväll :P


Efter många timmars sömn inatt så sitter jag nu i soffan och funderar på vad jag egentligen har drömt för sjuka drömmar inatt..

1. Jag har drömt att jag ska få låna Roberts hörlurar +mic, så att jag kan prata med Malin på Skype.
2. Jag satt barnvakt åt Marikas barn, hemma hos Marika.. Jag somnade på soffan och när jag vaknade så var Leo och en annan liten pojke där, men INTE Isac :S Jag tog han dom pojkarna och efter några timmar så kom Marika och Anders hem.. men utan Isac.. Jag vet inte om de hade lämnat Isac hos någon annan eller om jag hade tappat bort honom..
3. Jag gick in på Tallåsen (mitt gamla dagis som jag gick på) och skulle tydligen har praktik eller jobba där..
De fröknarna som varit där i alla år kände igen mig så jag hälsade på alla andra.. En karl stannade mig och bad mig snurra runt och berätta lite om mig själv.. Jag förstod att han ville ha förklaring till mina tatueringar så jag började diskutera med honom om mina gaddar och att han inte skulle dömma mig pga av dem. Jag fick resten av fröknarna på min sida, för de vet att jag är en bra flicka :D


Haha, varför ska jag drömma sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback