Planer för dagen!!

Det är onsdag idag va? Blir så dygnsvild då jag inte har jobbat nu på nästan 2 månader!
Nu på morgonen har jag bokat tvättstugan..  Så mellan 10-13 kommer jag att springa med kläder över innergården!
Sen i eftermiddag 15:45 ska Robert klippa sig och jag ska följa med.

Chefen ringde igår. Jag ska jobba i helgen och nästa vecka!! SÅ HIMLA SKÖNT att äntligen få jobba!
Sen har jag fått veta att jag mest troligt kommer att jobba på enheten EF i sommar..
Berggården består av 4 avdelningar/enheter.. AB, CD, EF, GH!
Mitt önskemål var att få vara på AB eller GH.. Men det kommer bli EF eller GH..

Vad har annars hänt?
Min bästa vän Marika har fått jobb på Willys.. hon började i måndags! Jättekul! Äntligen!
Min vän Elin Sundström från Arjeplog har flyttat till Brisbane i Australien! Hon ska plugga photo där!
Haar hunnit prata med henne på facebook i förrgår och idag på morgonen! Hon verkar ha det bra, skolan börjar i mars, så hon har tid på sig att lära känna staden lite! Verkligen kul för henne att få uppleva så mycket nytt!
Gulan var på besök i Piteå i helgen och hon kikade förbi en snabbis hos mig på lördagen! Tyvärr hade jag inte städat så det var lite sunkigt här, men det kommer väl fler tillfällen då hon kommer och hälsar på mig! Hoppas jag!

Nu ska jag fortsätta med tvätten.. Renbäddning.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback