kaffe

MÅSTE KÖPA DAMMSUGARPÅSE!!!
Eller helt enkelt en ny dammsugare..
Hade tänkt städa svabba golvet men märker att jag borde dammsuga också.. blä.., Jag får besök av min Moster som befinner sig i piteå idag på nått möte..
Så när hon är klar med mötet ute på havsbadet så kommer hon hit och dricker kaffe. Vore ju trevligt om jag hade nystädat då hon väl kommer på besök.. men det får nog se ut såhär... är ändå inte värst stökigt..
Har inte träffats sen i juni. (vi brukar i princip träffas ca 2-3 gånger per år) Men denna gång blir det i mitt hem!
Vanligtvis så ses vi alltid i Örträsk.. byn där min moster och mina kusiner bor.

Ska snart fara iväg till arbetsförmedlingen och låna pappas nyckel till huset.
Jag ska få ta hans "spelare".. stereo som man kan spela LP, CD och kasettband i. =)
Sara kommer och hjälper mig att bära eftersom de nog är för tungt för mig att bära själv..


Blir nice! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback