ännu sämre dag

Skämde ut mig på phonehouse idag!
Trodde att displayen var trasig då inte längre det syntes texten "skicka" "ring" "alternativ" "välj" längst ner på displayen.. En tjej i butiken kikade på mobilen och tyckte det var jättekonstigt.. tills nog märkte att ett klistermärke som sitter precis under displayen hade hoppat upp och täckte precis den raden där de valen/texterna stod.. Så jävla pinsamt..

Sen träffade jag Linda Marklund på stan.. hon gick förbi mig och sa: Hej Sofia. Ses vi ikväll?
Jag: (med en konstig jevla röst/tonläge som man ibland får när man inte är beredd på att hälsa eller svara på någon fråga) Jajjemensan, Fast jag ska vara nykter.. fast det lät mer som.. jyjjemynsyn, fyst jy ska vy nykter.. Lägg också till heliumröst, så förstår ni nog.. PINSAMT

Sen åkte jag till Ica ankaret för att köpa öl.. Alkoholfri öl (eftersom jag ska jobba imorgon)..
När jag kommer till kassan så ber kassörskan om LEG?!
Jag: Men det är ju alkoholfri öl (med bestämd röst.)
Hon: Ja, men den varnar.. (Kassan alltså)
Jag: jaja, du får väl legget då om du tycker att det behövs.. (irriterad och generad)

Fan ser jag ut som 17 eller yngre? Alkoholfri öl får ju en 5 åring köpa..
Pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback