oh lord

Det blev en tung arbetsvecka denna vecka!
3 delade turer 5 kvällar, arbete varje dag!
Men inte klagar jag, jag är helnöjd! Jag har ändå inga planer för denna vecka.. inte ens nyårsafton är planerad!
Jag jobbar kväll på nyårsafton och börjar 06:30 på nyårsdagen!

Idag har jag i alla fall delad tur igen och har nyss kommit hem från lunch med mina syskon och farmor.
Hade egentligen tänkt tanka innan jag hämtade upp brorsan, men när jag väl stod på bilisten så fick jag inte upp
tanklåser.. Det har frysit och nyckeln går inte i..
Robert tog med sig en tändare ner för att försöka värma nyckeln och smälta isen i låset..
Han ska även skjutsade hem Brorsan och Viktor nu.
Det är nästan snustorrt i tanken och jag behöver verkligen tanka bilen en sista gång..
Imorgon ska bilen besiktas och med så lite bensin i tanken kommer den inte gå ända till bilprovningen.

I alla fall.. jag vet redan vad de kommer säga där..
Bilen är så rostig undertill så det måste bytas.. det kommer bli körförbud sista december..

Därför så sitter jag och Robban nu mer och kikar efter en ny bil.
Men kombi, mest troligt Saab 9-5. Den verkar vara den bil vi är mest sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback