nytt

Gjorde en liten ändring i min beställning från H&M idag och märkte då att en av de rabattkoderna som jag angav hade fallit bort.. Och går tydligen inte att använda.. bara koden 1304 som fungerar.

Lade i alla fall tid lite och tog bort en sak..

Tog bort strumpbyxorna och lade till detta

Har detta tröja i svartvitt och älskar den! Stor och pösig.. Snygg som den är och med ett bälte
Sen har jag märkt att khakigrön är min nya favoritfärg


Har velat ha en sån här hårklämma länge! Äntligen fick jag tummen ur och beställde det..
Fick även rabatt på det ;) (rabattkoden remember ;) )

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, tack :)

Är i valet och kvalet hur jag ska göra.

Kommer säkert fega ut och inte klippa mig.

Är ändå rätt nöjd med färgen jag har nu, bättre än det svarta håret jag hade iaf. Kanske ska våga sätta lite slingor eller nått, då blir det ju lite förändring iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback