juldagen

Yes, det blev en vit jul för mig i år! Känns jävligt skönt!
Funderar faktiskt starkt på att bli nykterist!
Bara för mitt eget bästa och att det är så skönt att vara nykter.
Jag blir nämligen så jevla dålig dagen efter.
De senaste gångerna jag har druckit så har jag varit riktigt sjuk dagen efter
kan inte äta
kräks hela dagen
får migrän
sover bort hela dagen

Såå, därför är det inte värt att dricka

Kl 19 drog vi till Lova där hon och hennes storasyster och storebror hade förfest.
Det bjöds på småplock-buffe och skumpa. (jag drack vatten)
Förstå frågade Lova om mitt hår var mitt eget eller löshår.
Det är mitt egna hår och det har vuxit ordentligt sen jag började äta silika tabletterna.
(verkligen någonting jag tipsar om om du vill få mer hår)
Sen frågade Lovas kusin Frida om mina bröst var mina äkta!
Blev faktiskt stolt. Ja både mitt hår och mina bröst är my own!
Men stoltast blev nog Robert! Han rodnade och verkade ganska nöjd! ;P

Sen kring 21:30 så drog vi vidare (jag körde) till Mossen och hälsade på förfesten hos Henke och Sandra.
När vi klev in fick jag direkt beröm för mitt smink både av Jim och Sandra (och Linda gillade in röda korsett )
Tjejerna skulle precis dra ut till Challange så jag hann knappt träffa dem mer än 5minuter.
Jag och några grabbar som jag aldrig träffat förut började spela Rock legend ?!?! Vet inte om spelet hette så..
En kille sjöng, jag spelade gitarr, en annan kille spelade trummor och den fjärde spelade bas..
Robban bjöd på JD och Henke blev aspackad..
Henke och en kille som hette Freddy (tror jag) började brottas och höll på att riva hela huset där ett tag..
Vi andra var tvungen säga åt dem att vad dem gjorde var pinsamt och löjligt. Så till slut slutade dem..

Killarna som jag inte kände på festen beställde taxi medan jag agerade chaufför till Robban, Jim och Henke..
De gick ut på Kalles och jag gick hem. Klockan hade ändå hunnit bli halv tolv så jag kände att det inte var värt att gå ut i 2 timmar.. Antar att det är kraftigt mycket folk på kalles ikväll..
Alla fyllpaltar som inte har förköp på de andra ställena ikväll är väl på Kalles!





När vi skulle klä på oss och åka från Henke så kommenterade Jim min korsett
(hade röd korsett med svart öppen kavaj över)
Jim: det ser ut som att du har en BH med mage
Jag: Ja, det är ju en korsett. Det är ju underkläder men jag använder det som "Linne"
Jim till Robert och Henke: Vi måste ju ge Sofia kläder. Hon har ju bara underkläder på sig

Hahhaha, så gulligt av han!





Lägger faktiskt upp alla bilder på pixbox just nu..
Sjukt längesen jag la upp bilder där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback