julafton

Imorse hämtade jag klapparna under granen och vi öppnade dem i sängen!
Fick verkligen toppengrejjer!
Allt som jag önskat mig (det lilla jag önskade mig) fick jag! :D
Smått och gott, varma sockar, presentkort, ansiktstvål, make up remover!
Toppen toppen!

Igår när vi var hos farsgubben och monkan så fick vi även en flaska vin och Ernst kirchsteiger sax!
Saxen har flera blad (Eller vad man kallar det, skär kanske) som man klipper kryddor med den.
Typ gräslök! Himla smart!

Nu har Robban åkt till sin Mamma för att fira julafton. Jag sitter och väntar på att tiden ska gå..
Jag har klätt mig lite julfin, sminkat mig, målat naglarna och är redo att jobba kväll.
Gubben knäppte nån bild när jag satt och gjorde mig i ordning



Kommentarer
Postat av: G

Fett nice blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback