inställt flyg

Blev en stressig morgon och här ligger jag i soffan nu RASTLÖS!
Fick nämligen ett sms imorse från SAS där det stod att mitt flyg var inställt..
Ringde först SAS som hänvisade mig till Kallax, som i sin tur hänvisade mig tillbaka till SAS.
När jag väl fick tag på SAS igen så meddelade han att jag måste fara till flygplatsen för att få ombokat min flygbiljett! MEN SUCK!
Britt kom och skjutsade mig till flygplatsen, när jag kom dit så var det inga problem och de hade bokat om min biljett till 15:45.. så vi åkte hem igen och nu väntar jag bara på att få åka tillbaka till Kallax!



Blev helt nollställd när jag vaknade av smset.. Jag har aldrig varit med om att mitt flyg blivit inställt och hade ingen som helst aning om vad jag skulle göra! Som tur var så var jag otroligt trevlig med kallax och sas båda gångerna jag pratade med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback