bodypump

Det blev ingen innebandy idag pga personalbrist.. (spelar ju innebandy med arbetskamraterna varje tisdag)
Så jag och Annica drog till korpen och gick på bodypump! Vi bestämde oss för att lägga på extra vikter och det gick kanonbra!! Men nu känner jag av lite träningsvärk i vaderna (från träningen igår) och jag känner på mig att jag kommer få härlig träningsvärk i axlar och bröstmuskler efter kvällens träningspass! Härligt!!!


Imorgon ska jag ta mig en promenad till Sara och Edward för att mysa en stund med dem över en brunch ;)
Längtar efter dem! Har bara hunnit träffa Edward 1 gång och då var det mest Robban som höll i honom och fick mysa med honom i famnen. Så imorgon ska jag verkligen mysa!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja sant, varför inte!:D

Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

sv: Duu tyvärr har jag ingen aning men tror att det är en YSL pumps eller något liknande, så de går väl på någon tusen lapp. Men vill du att jag ska kolla upp det ändå? :)

2010-12-15 @ 22:22:08
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback