yeyyyyy

Idag har jag fått hem mina beställda varor både från Nelly och Miss Smith!!

Primern kom i brevlådan och paketet från Miss Smith fick jag precis hämta ut från Coop..

 

Är faktiskt lite besviken på beställningen från Miss Smith. Fast ändå inte!

Trodde att Lucky Lips skulle vara ett läppstift eller

ett färgat lypsyl.

Det var inget av det. Bara ett vanligt lypsyl i snygg tub

Den coola spegeln är MINIMAL. Som på bilden nedan visar att jag håller i skaftet med bara 2 fingrar.

Men den är ändå jevligt söt.

Uggle-ringen är precis som jag hade förväntat mig.
Liten och justerbar. Men jag gillar att ha den på lillfingret.

Uggle-halsbandet är stort och snyggt.. MEN färgen är inte som jag trodde.

Färgen på halsbandet på bilden är missvisande.

Örhängena är precis som jag antog.

Mindre än jag hade hoppats men ändå nice!



Uggle-halsbandet är mer denna färg!

But I still like it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback