till veckan

Imorgon är min sista dag på mitt sommarvikariat. Jag är ledig tis-måndag och börjar sedan om på timlön 2 veckor heltid på en enhet.
Efter sjukskrivningen har det varit jeeevligt dåligt med pengar i min plånka, men i början av veckan kommer det in  pengar från min fritidsförsäkring genom facket. GREEEAAAT!
Några sedlar för sveda och värk känns nice! Inte en dag för tidigt!

Funderar på att åka till luleå någon dag och kanske inhandla lite mer inredning till våran awsome lägga!
På torsdag blir det Ikea  med lillsiss, hennes pojkvän och med britt!
Vi behöver rätt så mycke grejjer faktiskt med jag ska bara köpa lite småsaker! Byrå och tvbänk (bl.a) får vänta tills i höst då vi har mer cash ;)

Om ca 1 månad får vi våran härliga soffa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback