shoppat!!

Som vanligt blev det stressigt i luleå för mig och Marika.
Men vi kom ändå hem med en hel del.
På make up store köpte jag den röda ögonskuggan (som jag nämnde i förra inlägget) och en nästan heltäckande foundation.
På Monki hittade jag en klänning på rean för 80kronor.
Sen så ÄLSKAR jag Lagerhaus!!
Jag kom hem med 2 vintage tavlor. En rosa och en silver. 2 uggle- krukor och en Uggle-ljuslykta!
PLUS en rosa kudde som ska in i extra rummet. Vi har nämligen kommit fram till att det ska få vara rosa där.
I vardagsrummet har vi ju Orange, i köket har vi lila.. och extra rummet kommer bli ASCOOLT med rosa inredning!!


Kommentarer
Postat av: gulan

klart att rosa blir ascoolt ;) check out my livingroom! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback