inget nytt

Det händer inte så mycket just nu.
Jag jobbar hela veckan,. idag jobbar jag 12-21. Imorgon 7-15. Sen är jag ledig hela helgen!!!
På lördag är vi bjudna till Roberts pappa m fru på en helkväll..
Middag, dricka och surr! Hoppas att Roberts syskon också kan komma.

Förra vecka fick jag hem en kanonbra Primer som jag beställt på Nelly.com. Älskar den och älskar Nelly.com just nu.
Efter en beställning så har jag ju märkt att man får fri frakt om han beställer något inom 14 dagar.
Så igår hittade jag ett par Marble skor för 89kr på rean.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag flyger ner 1045 och ida sen på kvällen =)

Postat av: Jonna

LOVE din nya header! :) Så du.. ;)

2010-08-20 @ 10:43:57
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback