ett försök

BLÄ! Vilken jäkla lång dag.
Eftermiddagen har varit usel.
Började känna mig uttråkad och less på allt.
Less på att vi aldrig blir riktigt klar i lägenheten, less att det jämt är stökigt och dammigt här hemma.
Less på mig själv som inte känner mig nöjd med nått just nu.

Robban piggade upp mig lite och föreslog att vi skulle gå ner till studion och köra klart rosorna på min rygg.
Så vi pallrade oss ner till studion, men när jag väl låg under nålen började jag känna ett tryck över bröstet och halsen. Låg obekvämt (kändes som att brösten trycktes upp i halsen på mig) och efter en liten stund kände jag mig illamående och var tvungen springa på toa och pjouka.. fyfan. Darling gav mig ett glas vatten och vi chillade en stund och jag bestämde mig för att sitta upp istället för att ligga i tatuerings stolen. Trycket över bröstet försvann men jag kände mig fortfarande illamående.. Så vi hann bara köra klart en ros. Men det var bra för det var fan inte skönt att gadda ryggen igen.

Nu sitter vi och kikar på MiamiInk och jag har druckit en kopp te. Mår lite bättre nu men tror fasen att jag ska gå och lägga mig strax,
Huvvaligen vilken urkig dag :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback