Bokat

Nu äre klartt och betartt!!

Fredag 27augusti åker jag och darling ner till Stockholm och åker hem först på måndag förmiddag!
Det fanns inget flyg hem på söndagen så vi stannar en dag längre!

Igår åkte som sagt jag, lillsyrran, hennes kille och Britt till Happaranda för att gå på Ikea.
Det fanns otroligt mycket som jag skulle ha behövt köpa men det mesta fick vänta till nästa Ikea resa.
Köpte massa värmeljus (till öppnaspisen), fönsterlampor till extrarummet, en hylla, badrumsmatta m.m.
Hade egentligen inte tänkt handla för så mycket men det blev även en vända in på Skopunkten där jag köpte ett par skor, och en tripp över till Finland där jag hittade 2 Uggle-örhängen och en ring inne på GinaTricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback