sambo

yes det är klart nu!
Min lägenhet är uppsagt och ska vara urflyttad sista juni!
Så i juli flyttar jag och älsklingen till en 3a på nygatan 35c!
Kan inte bli bättre!! :D
Älsklingen har i och för sig i princip bott hos mig sen september då jag flyttade in i min lägenhet..
Men han har haft kvar sin lägenhet (som nu ska säljas) och fått glassa omkring här hemma hos mig!
Men nu blir det sambo liv på riktigt i sommar!

Hoppas att den som flyttar in i min nuvarande lägenhet, vill behålla CASH väggen! Tror ju knappast det.
Det blir nog att tapetsera om innan flytten :( Kommer sakna min CASH vägg!
Kanske får försöka göra nån annan snyggare väggmålning i nya lyan!!

happy happy happy

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback