påsk helgen

På skärtorsdag kväll drog jag och Robert till Accusticum och såg The Dazzled spela.
Det var flera andra band som spelade efter dem, men de verkade inte så intressant så vi drog hem istället.





På fredag förmiddag åkte vi ut till Roberts mamma i Långnäs och grillade pinnbröd.
Roberts bror med familj skulle också komma ut och grilla men jag hann bara träffa dem i ca 10min, för jag var tvungen åka tillbaka in till stan och jobba 12-21..





Lördagen blev det partajj hos Janne och Lina, med utgång på Challange..




Söndag var det underbart väder och vi blev sugen på att grilla så vi drog ut till Långnäs igen. Men Roberts mamma var på Ikea så vi var där själv med alla hennes djur!
Vi grillade färska champinjoner, lök, tomat, paprika, korv, m.m... blev kanongott..
Men jag tror att jag fick i mig nånting olämpligt för min mage gjorde uppror..
Fick jätteont i magen och magen lät som en torktumlare.. Så vi drog hem..
Och resten av eftermiddagen/kvällen så låg jag i soffan med värme på magen (petflaska med varmvatten)
och försökte må bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback