onsdag

Jobbade in rasten och slutade kl 13:00 idag! gooode skönt. Men arbetet fortsätter hemma med en bokad tvättstuga.
Känner mig jäkligt sliten och skulle gärna slockna på soffan nån timme eller två.. men men måste försöka hålla mig igång till kl 16:00 då nån annan får börja hantera sin tvätt...

Igår var jag på Nodo och fikade med Erica. Drack varm choklad och surrade i 1½ timme. När jag kom hem började skriva en liten lapp med saker som måste köpas till den nya lägenheten som vi flyttar in i den 1 juli!
Några rätt så stora/dyra saker så som större soffa, matsalsbord, ordentlig dammsugare m.m
Men även lite små tjaffs som grytor, gardiner och annat..
Så förmodligen blir det nog en resa till Ikea i maj eller juni!

tonight's the night! Greys anatomy hos Marika med massa smarrigt nyttigt tilltugg kl 21:00.. It's a date! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback