löningen

Huvvaligen.. idag kom lönen och jag är inte riktigt nöjd. Hade räknat med några hundralappar mer..
Men men.. jag klarar mig! Vi ska nämnligen denna månad dela på hyran här i min lägenhet..
Ikväll ska jag och Robert fortsätta med städningen i hans lägenhet..
Förhoppningsvis så får vi låna hans brorsas släp, så att vi kan frakta några grejjer till Britts garage.
Sedan återstår bara storstädningen och lite rensning.
Ikväll och fredag förmiddag är den enda tiden jag har att hjälpa Robert att städa ur lägenheten, så jag hoppas att vi hinner klart ikväll! Eller i alla fall hinner med det mesta!
Imorgon jobbar jag kväll och på Fredag fyller farsgubben år så då ska vi antagligen dit på eftermiddagen och fika!
Men jag är optimist.. Vi hinner! :D

Nu ska jag hojja iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback