jobb jobb

Igår var min enda lediga dag denna vecka och jag gjorde inte alls så mycket vettigt under den dagen!
Cyklade ner till banken och fick mig en ny internetbank dosa eftersom min gamla var helt slutkörd. Displayen var förstörd och det var den äldsta modellen. Så det var på tiden.. Nu behöver jag inte längre chansa på vilka siffror det står på skärmen, eller oroa mig för om jag ens ska kunna betala räkningarna.. Har varit så ett tag nu.

Har i måndags rensat bland mina sjalar, så igårkväll kom Lillan förbi och fyndade bland det som jag rensat ut..
Skulle egentligen behöva göra ännu en rensning bland mina kläder, eftersom jag har insett att jag inte kan äga såhär mycket kläder, skor och jackor när jag och Robert nu ska bli sambo!
Han måste ju få ha lika många garderober som jag!

Jobbar idag 14-21
imorgon 7-16:30, sen på kvällen/natten så spelar The Dazzled i hortlax så jag och robban ska nog dra oss dit..
Lördag jobbar jag kortkväll 16-21 så lördagkvällen blir lugn
Söndag delad tur.. 7-12 16-21..
Blir en lugn och skönt helg...

Kommentarer
Postat av: Emma

Rensar du ut kläder vill jag komma och fynda =) Du har så fina kläder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback