händelserik dag

Hinner med mycket denna dag känner jag!
Imorse åkte jag och Marika ner till suntan och solade 20minuter..
Skjutsade Robert till studion, hämtade kläder hos Britt (som ska ges bort eller slängas. har som tur är många kompisar som vill ärva kläder av mig)
Emma kom hit, drack kaffe, surrade och fyndade några klädesplagg..
Jobbet ringde och jag ska jobba kväll igen.
Åkte in till stan, hämtade Robert. Handlade på laitis, åt lunch. lämnade tillbaka honom till studion.
Nyss kommit hem och bytt om..
Strax iväg in till stan igen för att göra gynikologiskt cellprov :S huvva
Sen jobb 16-21

Har även städat lite och duschat på förmiddagen!

Blev en busy day today! ;) men ja gillar't

Kommentarer
Postat av: Emma

Jepp den är ny.. =) Du får komma å kika nåndag, men den är it speciell alls.. =)

Tack igen för kläderna!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback