lite mer

jag är verkligen ett senadrag!

Idag har Britt varit hit med köksbordet och stolarna.. Det är ett gammalt runt köksbord i trä som nu är målat vitt, och som får duga nu tills jag köper ett nytt eget köksbord.
Stolarna är vanliga trästolar som är målade mörkgrå.. även de ska bara vara här preliminärt tills jag köpt nytt..
Jag orkar verkligen inte ta tag i allting på en gång.. Det får fungera som det är just nu.
När lönen kommer ska jag kika runt lite efter de sakerna som jag verkligen vill ha nytt

lampor
badrumsmöbel
köksbor och stolar
tv bänk
TV
Micro
Ordentlig dammsugare


Det är ju inte gratis och som timanställd undersköterska så har jag inte riktigt råd att köpa allting nytt på en gång...

Jag borde få vinna på Lotto 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback