lite lägenhet

 <--- En hall

My precious snowboard! Ska fästa snowboarden på den där lilla väggen.

Rakt fram är sovrummet, till höger är toaletten och till vänster är vardagsrummet. Köket är bakom mig!

Ytterdörren direkt till vänster på bilden!




   <--- ett stycke vardagsrum

Har inte fått upp mer är några tavlor och en klocka på väggarna..
Mitt emot soffan ska jag ställa en ny TVbänk som jag inte köpt än ;>


  <--- Kökilajnen

F
örsta bilden blev mörk. Men jag ids it ta någon ny bild. (bilder tagna med webcam)
Det syns i alla fall att jag på högra väggen har en svart fondvägg, och att jag har lila gardiner..
Ej fixat klart i köket heller

 <--- Master bedroom

fyra stora garderober på väggen till vänster.. Dubbelsäng..
Guran är det enda jag har på väggen i sovrummet än så länge!

Inget rum är klart och färdigfixat, men jag har heller inte bråttom med det!
Det går att bo här som det är nu ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback